Sök:
Däckmaskinspaket 2

Däckmaskinspaket 2


13 000:-


Köpinfo

Beställning
Vi säljer endast inom Sverige.

I samband med beställning registrerar Spiken Service dina uppgifter i ett kundregister. Spiken Service kommer inte att lämna ut några uppgifter till andra företag än inom koncernen. Om du vill ändra dina adressuppgifter eller bli borttagen ur registret går det bra att skriva/maila till oss.

 


Betalsätt

Betalning med kort
Spiken Service följer distansköplagen och vid genomförande av kortbetalning reserveras köpesumman på ditt kort/bankkonto. Spiken Service belastar först kortet/kontot i samband med att varan levereras. Vi har säkra betallösningar och uppfyller kraven för PCI DSS för kortbetalning och vi lagrar inga kortuppgifter.


Åldersgräns vid postorderköp
Åldersgränsen vid postorderköp är 18 år. Är du under 18 år krävs målsmans underskrift.

Fraktkostnad
Fraktkostnaden beror på vikten av varan och redovisas på en separat rad.


Leverans
Leverans sker inom ca en vecka från det att vi har fått din beställning. Vid eventuell slutförsäljning av en vara hör våra säljare av sig med mail eller per telefon. Vi skickar godset med DHL och DSV.


Ångerrätt (Gäller ej företag)
Du har som postorderkund ångerrätt i 30 dagar från inköpsdatumet. Om du inte är nöjd med en vara skickar du tillbaka den och betalar för returfrakten. Varan ska skickas tillbaka i originalförpackningen i rengjort och oförändrat skick tillsammans med retursedel och faktura. Specialbeställningar och metervaror återköps inte. Packa varan väl, eventuella transportskador till oss står du själv för. Vi löser inte ut paket mot postförskott eller efterkrav. Återbetalning av varans pris och fraktkostnad sker inom 14 dagar från det att säljaren mottagit meddelande om att avtalet hävts. Vid delretur förbehåller vi oss rätten att endast återbetala varans pris eftersom fraktkostnaden är samma oavsett antal och vikt.

Ångerrätt företag:
Lager varor såsom däckmaskiner och billyftar kan skickas tillbaka om överenskommelse skett.
specialbeställda varor såsom verkstadsinredningar och lackboxar finns ingen ångerrätt på.

 

Transportskador
Om varan har transportskadats ska du anmäla detta direkt till chauffören eller senast efter 5 dagar till fraktbolaget som gör en skadeanmälan. Vi står för fraktkostnaden av ersättningsvaran. Vid felleverans står vi för eventuell extra fraktkostnad.


Garanti
Vi lämnar 1 års garanti vid fabrikations eller materialfel från det ursprungliga inköpsdatumet. Spara alltid din faktura som gäller som garantisedel. Varan ska inte ha utsatts för onormal användning eller vanvård och garantin omfattar inte slitagedelar och förbrukningsvaror. Garantin gäller inte om felet beror på en olyckshändelse efter att du fått varan eller om du låtit bli att följa skötsel- och serviceanvisningar. Spiken Service förbehåller sig rätten att reparera varan eller byta ut den.


Reklamation
Vid en eventuell tvist följer vi ARN´s rekommendationer. Enligt konsumentköplagen har du 3 år på dig att reklamera ett ursprungligt fel på en vara. Du måste lämna ett meddelande om felet inom skälig tid efter det att du har upptäckt det. När garantitiden har gått ut är det köparen som ska bevisa att felet fanns från början.